XXXIV Indywidualny Wojewódzki Turniej Amatorów – Powodzenie w Chorzowie!

IMAG0925 W dniu 22.10.2017 w Chorzowie na Hali sportowej MORiS przy ulicy Dąbrowskiego 113 odbył się XXXIV Indywidualny Wojewódzki Turniej Amatorów w Tenisie Stołowym.
Nasz klub reprezentowało 6 zawodników: Patryk Srokosz, Adrian Papierkiewicz, Sebastian Grzywocz, Maciej Hajduk, Krystyna Ring oraz trener Dariusz Kuczera.

Dla Patryka był to pierwszy rozegrany turniej ponieważ jest nowym zawodnikiem który zaczyna przygodę z tenisem. Na turniej przyjechało  81 zawodników.

Krystyna Ring miała w swojej kategorii aż 17 kobiet. O 4-5 miejsce rozegrała dobry mecz z zawodniczką reprezentującą UKS Chorzów Kulą Anną. Rozgrywki były emocjonujące dla obydwu zawodniczek i zakończyły się po pięciosetowych zmaganiach. Ostatecznie zawodniczka zajęła trzecie miejsce.

Dariusz Kuczera dzięki bardzo dobrej grze dobrnął do finału w swojej kategori. Tam spotkał się z zawodnikiem Schaniel Krzysztof UKS Chorzów pokonując go. Darek zajął pierwsze miejsce.

Drużynowo dzięki grze wszystkich zawodników osiągneliśmy 5 miejsce.

Zachęcamy do obejrzenia zdjęć w Galerii.

Zawodnikom gratulujemy i życzymy kolejnych sukcesów!

Ten wpis został opublikowany w Wszystkie. Dodaj do ulubionych.

2 Responses to XXXIV Indywidualny Wojewódzki Turniej Amatorów – Powodzenie w Chorzowie!

  1. kazik says:

    Gratulacje dla Darka i Krysi .Gratulacje dla pozostałych choć nie zdobyli miejsc ale ważne że tam byli i pograli.Darek kiedy wyszkolisz jakiegoś następce po sobie aby był tak samo dobry jak ty .Czekam na ten sukces następcy .Ty już młodszy nie bedziesz.Pozdrawiam wszystkich

    • Marek says:

      Również gratuluję! My nie jesteśmy niestety jak wino:) Na następcę trzeba jeszcze będzie zaczekać, a Darek niech gra tak dobrze i tak dlugo jak może. Życzę żeby upływ czasu wpływał na wszystkich tak jak na Darka!:)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.